Geoblog.pl    mitrofan    Podróże    Francja nas nie rozpieszczała... 2002    namiot z widokiem na zamek Saumur
2002

namiot z widokiem na zamek Saumur

Francja
Francja, Saumur

Wjeżdżamy w dolinę Loary, która nazywana jest ogrodem Francji i kolebką języka francuskiego. Jest tu ponoć 300 średniowiecznych i renesansowych zamków oraz pałaców doby oświecenia ...
Loara płynie leniwie, rozlewając swe wody, po piaszczystym podłożu. Tworzy rozlewiska, łachy i wyspy. Po obu brzegach rzeki winnice i jaskinie troglodytów wyzłobione w tufie wapiennym.
Nasz kamping w Saumur znajdowal się na wyspie na Loarze Il de Offard
Spaliśmy w wielkim namiocie firmy Selectcamp - 2 sypialnie z 4 łóżkami pokój dzienny z lodówką i kuchenką z całym wyposażeniem kuchennym, stół, krzesła, leżaki. Całkiem wygodnie, tylko mycie w budynku sanitarnym.
Korzystaliśmy z tych namiotów we Włoszech, Hiszpanii, Szwajcarii. Ceny nie były niskie, ale dawało to dużą swobodę i kontakt z naturą. Dziś wolałabym za te same pieniądze coś z łazienką...
Wieczorem spacer po Saumur.