Geoblog.pl    mitrofan    Podróże    Przez kraje nadbaÅ‚tyckie na Nordkapp - 2006    przez most Oresund do Kopenhagi
2006

przez most Oresund do Kopenhagi

Dania
Dania, København

Ullared – Kopenhaga - Billund 415 km

O godz. 10.06 wjeżdżamy na most Oresund. Robi wrażenie. Przejeżdżamy Kopenhagę, musimy się cofać. Parkowanie zabiera nam godzinę. Miasto nie wzbudza naszego entuzjazmu. Na placu ratuszowym tłumy, roboty drogowe, nic specjalnego. Tylko Andersen robi miłe wrażenie. Chcieliśmy jechać do syrenki rowerami, ale najpierw w ogóle ich nie było widać, potem znaleźliśmy tylko 2. Jedziemy więc autobusem. Syrenka, twierdza – koszary, pałac królowej. Wracamy autobusem i o 14 opuszczamy stolicę Danii.

• zdjÄ™cie
cavalcanti
cavalcanti - 2009-06-08 11:11
Faktycznie plac ratuszowy nie powala, ale jak sie przejdzie obok niego kila razy to jednak trzeba stwierdzić,że coś w sobie ma :) Kilka godzin to troche za krótko na duńską stolicę, która zaimponowała mi gęstością "obiektów wartych fotografowania", nasycenie godne wielkich europejskich stolic, czego moim zdaniem nie ma w Sztokholmie w takim stopniu ;) Inną kwestią jest,że skandynawskie perełki architektoniczne zazwyczaj są bardziej surowe i zatem ustępują znacznie głównemu nurtowi architektury europejskiej ;)

mirka66 - 2010-07-29 10:55
Bylam na przelomie czerwca i lipca w Kopenhadze i wiecie co? nie ma syrenki.Wywiezli ja na Expo 2010 do Tokio.Turysci moga ogladac ja na telebimie.

zula - 2017-07-08 17:32
Dawno temu byłam i zbyt krótko . Chciałabym pojechać ponownie!